Sociale netværkssider skræmme væk besøgende med socialisering
De fleste af internetbrugerne er nu glade for at socialisere med de mennesker, de kender og stoler på. Hvis du håber at drive trafik til dit websted, skal du justere dine metoder og strategier for at definere dit publikum nøjagtigt. Langt fra at give en nem rute for besøgende at klikke på din webadresse eller klik på reklame for din virksomhed på linser af dine links, er det den virkelige tilgang til at se, hvilken trafik kilde tiltrækker de besøgende, du ønsker eller bør have.
Dårligt ry med en utilfredsstillende hjemmeside kan gøre dine drømme om at gøre det store i Internet markedsføring en langt ude drøm. Dette er en vigtig kendsgerning, som det er nødvendigt at erkende. For eksempel vælger nogle besøgende sandsynligvis at finde dig ud af de søgeresultater, de planlægger at se. Med andre ord folk, der søger anmeldelser på de produkter, de ønsker eller har brug for, om en bestemt service, de har brug for at sigte mod at finde et rigtigt produkt eller tilbyde hjælp.
Kunderne søger kun efter resultater
Kunderne søger kun efter resultater og ikke efter socialisering og udforskning. De fleste mennesker på nettet fungerer nu som statistikker, der kan beregnes med retfærdige indikatorer. De hævder at vide, hvem der besøger et websted, hvad de bruger tid på, hvad tid de er på dit websted, og hvilke sider de ser på. Du som produktejer bør derfor forsøge at følge de besøgende på nogle detaljer. For at kende den nøjagtige identitet af dine besøgende, skal du tage et par vigtige detaljer med.
Find populære søgeord
For at lære den nøjagtige identitet af dine besøgende på webstedet at kende, skal du identificere de søgeord, de bruger til at finde dig på internettet. Når du har identificeret disse søgeord, kan du yderligere bruge disse søgeord til at vide mere om deres vaner og adfærd. Korrekt brug af søgeord kan nemt identificere det specifikke marked for dit nicheprodukt eller -tjeneste.
Ud over at identificere de søgeord, der anvendes til at nå dit websted, forståelse identiteten af en besøgende s kan også fortælle dig om flere andre vigtige faktorer. Du vil måske bemærke, at disse besøgende først foretager et køb, når de har nået en bestemt side eller rørt ved et af de angivne links. At gøre det muligt for forbrugerne at købe på deres fritid kan meget vel øge konverteringsfrekvensen på dit websted for dit produkt.
Røde kors over hele dit besøgsforum
Når du kommer til at kende målmarkedet for dine kunder, kan du bruge søgeordsforskning til at vide, hvilket søgeord de brugte til at nå dig. Når der indtastes et bestemt søgeord i søgemaskinen, vises Røde Kors over dit websted eller link. Dette er ofte en indikator, der betyder, at webstedet ikke er relevant for dine besøgende og som sådan er en fantastisk måde at skræmme væk trafikken til dit websted.
Hvis du er bekymret for, at du ikke fange nogen på udkig efter et bestemt emne eller service, så må du hellere tænke igen. Mens der kunne være en masse andre søgeord relateret til det websted, du forsøger at drive trafik til, kan du også få mange andre, der er eftersøgt af dine besøgende ved hjælp af søgeord forskning.
Om resultater efter trafik
Når du er klar over identiteten af dine besøgende, vil du lære deres adfærd at kende, og hvilke sider de ser. Du får et par resultater ud af det med denne tilgang, men i stedet for først at spørge dig selv, hvorfor du ikke får resultater, er det meget sandsynligt, at du bare kan gøre noget på din ende for at sikre en vellykket trafikstrøm.